TERG

Umacnia pozycję na rynku nieruchomości handlowych

Umacnia pozycję

Według planów grupa TERG SA czyli właściciel m.in. sklepów Media Expert, w okresie dwóch lat odda do użytku parki handlowe o łącznej powierzchni 72 tys. m2.

Z ponad 550 sklepami w całej Polsce Media Expert jest największą krajową siecią RTV/AGD. Co ważne, mimo rynkowych zawirowań tempo rozwoju sieci wcale nie maleje i co roku pojawia się przynajmniej kilkanaście nowych salonów sprzedaży. Część z nich jest lokalizowana w parkach handlowych Aurapark, w ramach których do końca 2025 r. zostanie oddane 72 tys. m2 powierzchni handlowej. Poza salonami Media Expert parki handlowe Aurapark gromadzą inne rozpoznawalne marki, jak Rossman, Pepco, Action, Jysk, Empik, Sinsay, Hebe, Biedronka, Lidl, Maxi Zoo, CCC oraz inne. Dzięki temu klienci mają dostęp do szerokiej oferty produktów z różnych branży.

We wszystkich naszych inwestycjach zwracamy szczególną uwagę na dobór najemców i tworzenie optymalnego portfela ich ofert, dzięki którym nasze obiekty w krótkiej perspektywie czasowej stają się ważnymi centrami lokalnego i regionalnego handlu. Współpracujemy zarówno z dużymi sieciami detalicznymi, jak i mniejszymi podmiotami, starając się zadbać o kompleksowy katalog podaży produktów i usług. Ważne, by klienci mieli możliwość zadbania o wszystkie, najważniejsze potrzeby konsumpcyjne w jednymi miejscu – mówi Marcin Żakowski, dyrektor działu nieruchomości w TERG SA.

TERG SA stale inwestuje w rynek nieruchomości, poszukując atrakcyjnych lokalizacji. W tym roku dla klientów oddano Aurapark w Żywcu, a w realizacji jest drugi etap inwestycji. W pierwszej połowie bieżącego roku planowane jest otwarcie Auraparku w Oleśnicy. W najbliższej przyszłości z bogatej oferty handlowej skorzystają też klienci z Zawiercia czy Jastrzębia-Zdroju.

Konsekwentnie prowadzimy akwizycję najciekawszych ofert w całej Polsce, zarówno pod kątem mniejszych obiektów wolnostojących, jak i projektów inwestycyjnych lub działek w ciekawym otoczeniu handlowo- -biznesowym, zapewniającym wygodną dla klientów infrastrukturę. Widzimy również duży potencjał w rewitalizacji obszarów poprodukcyjnych, a po nadaniu im nowych funkcji handlowo-usługowych przywracaniu ich tkance miejskiej z korzyścią dla lokalnych społeczności – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Umacnia-pozycje-na-rynku-nieruchomosci-handlowych-2
2024-05-04
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket