Spółka DLF wprowadziła do swojej oferty nową gamę produktów australijskiej marki Breville. Jej produkty cechują się wysoką jakością, wyjątkową specyfi kacją techniczną oraz niezwykle precyzyjnym wykonaniem.
Na tle konkurencji Breville wyróżnia się także szeregiem ciekawych, często innowacyjnych i niepowtarzalnych rozwiązań oraz wyszukanym, nieszablonowym wzornictwem. W skład serii High Gloss wchodzą czajnik elektryczny, opiekacz do kanapek oraz tostery na cztery lub dwie kanapki.
Urządzenia dzięki stylowemu wykończeniu z połyskującej stali nierdzewnej (stąd nazwa) wyglądają bardzo efektownie. Świetnie odnajdą się we wnętrzach modernistycznych, ale także bez problemu wpiszą się w przestrzenie klasyczne – wszystko za sprawą modnych zaokrągleń, stosowanych powszechnie w latach 50. XX w. Czajnik ma obrotową podstawę, a także przycisk otwierania górnej klapy. Tostery z kolei wyposażono w funkcję „podnieś i zobacz”, która pozwala sprawdzić poziom zarumienienia pieczywa. Ponadto tostery mają funkcje rozmrażania pieczywa, podgrzewania i anulowania pracy, a także pokrętło zarumieniania. Opiekacz z kolei ma ergonomiczne pokrętło mocy grzania. Powierzchnia grzewcza została pokryta wysokiej klasy powłoką antyadhezyjną DuraCeramic.
Breville to australijska firma, założona w 1932 r w Melbourne. Założyciele: Bill O’Brieni oraz Harry Norville z połączenia swoich nazwisk stworzyli nazwę Breville. Początkowo produkowali radioodbiorniki i wykrywacze min. W 1974 r. marka Breville jako pierwsza na świecie zaprezentowała opiekacz do kanapek, który okazał się ogromnym sukcesem. Tylko w pierwszym roku sprzedano 400 tys. urządzeń. Oprócz opiekacza do kanapek spod znaku Breville jako pierwsze na świecie pojawiły się również wyciskarka do całych owoców oraz czajnik z regulacją temperatury. Łącznie marka ma ponad 100 aktywnych patentów. Właścicielem marki Breville w Europie jest amerykańskie konsorcjum Jarden Consumer Solutions.
© 2024 InfoMarket