RAVANSON

W nowej odsłonie z nowymi działaniami

W nowej odsłonie z nowymi działaniami

Działająca nieprzerwanie od ponad 15 lat marka Ravanson podsumowała pierwszy rok swojej działalności z nowym inwestorem strategicznym oraz z nową polityką handlową i produktową.

Przypomnijmy, że w ubiegłym roku Ravanson został przejęty od grupy Grass przez grupę inwestycyjną, która utworzyła całkowicie nowa spółkę Ravanson Ltd. Marka w okresie ostatnich kilkunastu miesięcy uporządkowała aspekty formalnoprawne i wyszła na prostą z nowym konceptem handlowym, nową strategią marketingową oraz wchodzącą właśnie do sprzedaży nową gamą produktów. Zmiany wkrótce obejmą także komunikację i identyfikację marketingową. Pojawi się nie tylko nowa strona internetowa, całkowicie zostaną też zmienione katalogi czy opakowania.

Jak podkreśla Jacek Kaszubowski, dyrektor sprzedaży Ravanson Ltd. Sp. z o.o. i zarazem osoba związana od samego początku z polską marką: – Najbardziej pracowity i trudny okres mamy za sobą. Po wielu miesiącach ciężkiej pracy udało nam się uporządkować wszystkie strategiczne sfery związane tak z nową spółką, dotychczasową marką, jak i jej ofertą. Cieszymy się, że Ravanson jest postrzegany jako solidny, sprawdzony dostawca urządzeń AGD z niższej i średniej półki. Teraz przyszedł czas na nową strategię handlową, dynamiczny rozwój oferty oraz działania marketingowe i promocyjne.

Od lat trzonem oferty marki Ravanson pozostają urządzenia z segmentu dużego i małego AGD, w tym znane, sprawdzone i cenione serie asortymentu chłodzącego, grzejnego czy klimatyzacji i wentylacji. Od lat atutami marki pozostają płynność dostaw, sprawdzony serwis, mała awaryjność i atrakcyjność cenowa względem jakości czy powtarzalności serii.

Więcej o nowych produktach oraz działaniach firmy Ravanson wewnątrz numeru w dziale „Nowości – drobny sprzęt domowy” oraz w kolejnych wydaniach „InfoMarketu”.

2018-10-13
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket