Firma TCL przygotowała dla mediów oraz swoich partnerów nie lada atrakcję. Wraz z ambasadorem marki Krzysztofem Piątkiem mieli okazję oni obejrzeć mecz fazy grupowej Euro 2020, Polska – Hiszpania.
Spotkanie otworzyła i przywitała zgromadzonych gości Magdalena Chodkiewicz – marketing manager TCL Polska. Przedstawiła ona ambasadora marki TCL – Krzysztofa Piątka i omówiła prowadzone wspólnie kampanie i działania marketingowe. Niestety z racji złamania stawu skokowego piłkarz nie mógł wziąć czynnego udziału w tegorocznym turnieju. Opowiedział on o swoich problemach zdrowotnych, przewidywaniach na temat finału turnieju oraz o postawie kadry. Nie zabrakło także chwili na pamiątkowe zdjęcia oraz autografy.
Punktem kulminacyjnym spotkania był oczywiście mecz, który wszyscy zgromadzeni goście śledzili na ogromnych telewizorach marki TCL – modelach C825 z linii Mini LED QLED oraz C728 z serii QLED. Producent tym samym potwierdził, że oferowane wyświetlacze znakomicie nadają się do oglądania sportu. Przebieg spotkania Reprezentacji Polski z Hiszpanią dostarczył oczywiście wiele emocji, a w jego trakcie nie zabrakło okrzyków zarówno euforii jak i złości. Rezultat dał nadzieję na dalszy awans, który jak wiemy niestety został pogrzebany przez wynik meczu ze Szwecją. Po spotkaniu emocje jeszcze długo nie opuszczały uczestników, którzy w kuluarach dyskutowali na temat dalszych szans Biało-czerwonych w Mistrzostwach Europy.
© 2024 InfoMarket