Nieprzerwanie od 1979 r., 16 października obchodzony jest Światowy Dzień Żywności. Ma on na celu pogłębienie świadomości związanej z globalnymi problemami żywnościowymi i wzmocnienie poczucia solidarności w walce z głodem i niedożywieniem. Taki sam cel przyświeca projektowi edukacyjnemu „Lodówka na Medal”, w który zaangażowała się Grupa Amica we współpracy z Bankiem Żywności SOS w Warszawie, Fundacją Santander Bank Polska SA oraz innymi partnerami z branży AGD.
Czytaj więcej...
W październiku podsumowana została IX edycja Ogólnopolskiego Programu Edukacyjnego realizowanego przez ASEKOL PL i ENVIROPOL PL w roku szkolnym 2022/2023. Konkurs był kierowany do placówek oświatowych i wychowawczych na terenie całej Polski. Angażował dzieci, młodzież, rodziców i całe społeczności lokalne w zbiórkę zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych baterii.
Czytaj więcej...
Marka Bosch w najnowszej kampanii marketingowej, promującej nową serię pralek i suszarek do ubrań dostępnych na polskim rynku, wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość. To kolejny sposób na przyciągnięcie uwagi oraz pozyskanie zainteresowania konsumentów.
Czytaj więcej...
Z okazji obchodzonego 13 października Międzynarodowego Dnia Bez Elektrośmieci w siedzibie PAP w Warszawie miała miejsce konferencja prasowa zorganizowana przez największą w Polsce organizację odzysku sprzętu elektrycznego i elektronicznego – ElektroEko.
Czytaj więcej...
Za nami targi IFA 2023 – jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych w ciągu roku. Tegoroczna edycja zgromadziła producentów urządzeń RTV i AGD z całego świata w Berlinie, gdzie mogliśmy poznać nadchodzące nowości znanych i lubianych marek. Wśród wystawców obecny był również skandynawski producent urządzeń premium – Asko. Czym zaskoczy nas marka w nadchodzących miesiącach?
Czytaj więcej...
Eliza Orepiuk-Szymura została nowym menedżerem ds. public relations Grupy Amica, gdzie odpowiada za zapewnienie spójnej komunikacji zewnętrznej, w tym za relacje z mediami i inwestorami oraz działania wizerunkowe.
Czytaj więcej...
Jak co roku „InfoProdukt” objął patronatem medialnym największe wydarzenie w branży AGD w Polsce. Dziesiąta edycja Kongresu AGD, którego organizatorami są związek producentów AGD APPLiA Polska oraz 11 partnerów wydarzenia, producentów AGD, odbędzie się w tym miesiącu w Uniejowie.
Czytaj więcej...
Cieszący się ogromną popularnością program kulinarny „MasterChef” z edycji na edycje przyciąga coraz większą liczbę widzów. W XII edycji uczestnicy programu zmierzą się w kulinarnych wyzwaniach w nowej kuchni, w której w przygotowaniu popisowych dań będą im towarzyszyć urządzenia kuchenne marki Gorenje, która została oficjalnym sponsorem programu.
Czytaj więcej...
Przyjęty w dyrektywie WEEE oraz polskiej ustawie o ZSEE sposób obliczania minimalnego poziomu zbiórki elektroodpadów wymaga od producentów i importerów nowych rozwiązań w zakresie zbierania coraz większych mas zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
Czytaj więcej...
Program Samsunga ponownie daje młodemu pokoleniu przestrzeń do działania oraz uwolnienia kreatywnych pomysłów. Rusza nabór do III edycji programu edukacyjnego „Solve for Tomorrow”, w ramach którego młodzi ludzie mogą zmierzyć się z jednym z 4 wyzwań współczesności: zdrowiem, klimatem, bezpieczeństwem lub integracją. Zgłoszenia można wysyłać do 31 października br.
Czytaj więcej...
Miele Open House to tegoroczne motto Miele na targach elektroniki użytkowej IFA w Berlinie. Firma zaprezentowała łącznie 300 urządzeń, w tym nowe produkty i cyfrowe rozwiązania przyjazne dla środowiska, a w Miele Eco House zbudowanym w Wiosce Zrównoważonego Rozwoju dawała także konkretne wskazówki, jak oszczędzać wodę i energię z pomocą sztucznej inteligencji.
Czytaj więcej...
W dniach 7-8 października w Hotelu Gołębiewski w Karpaczu odbędzie się kolejna, dziewiąta już edycja AB Innovation Days. To jedno z ważniejszych wydarzeń w branży AGD-RTV, którego organizatorem jest wrocławska spółka AB SA.
Czytaj więcej...© 2024 InfoMarket