Polska firma RoboJet prężnie rozwija się na rynku inteligentnych urządzeń sprzątających. Po pozytywnym odbiorze najnowszego odkurzacza automatycznego ze zintegrowanym oczyszczaczem powietrza – RoboJet Air PRO, firma zaczyna szturmować rynki zagraniczne.
Czytaj więcej...
Badanie przygotowane przez markę Braun przeanalizowało główne typy współczesnych mężczyzny – ich najczęstsze problemy skórne oraz to, w jaki sposób tryb życia wpływa na stan ich skóry.
Czytaj więcej...
Najnowszy pokaz duetu Thecadess zaproponował kolekcję na wiosnę i lato 2017 r. Wydarzenie wsparła marka Remington, która zadbała o piękne nogi modelek, udostępniając im najnowszy depilator IPL.
Czytaj więcej...
W ulepszonej aplikacji iRobot Home 2.0 pojawiły się nowe, dodatkowe funkcje. Użytkownik po każdym zakończonym cyklu sprzątania może zobaczyć m.in. wyświetlaną na ekranie mapę pokrycia powierzchni, jak również miejsca obszarów bardziej zabrudzonych (DirtDetect).
Czytaj więcej...
Jak zwiększyć moc ssącą odkurzacza bez wymiany jego silnika? Jak sprawić, by wraz z zapełnianiem się worka, efektywność urządzenia nie malała? Poznaj proste sposoby na szybsze i skuteczniejsze odkurzanie.
Czytaj więcej...
Warszawa, 7 lutego 2017 r. – rynek robotów sprzątających rozwija się bardzo dynamicznie
i wykorzystuje coraz więcej dostępnych rozwiązań. iRobot Corporation jako jego pionier i lider doskonale zdaje sobie sprawę z faktu, że produkt musi być stale rozwijany w oparciu o dostępne, ale i sprawdzone rozwiązania. Wszystko to ma na celu realizację nakreślonej przez firmę wizji marki oraz całej gałęzi gospodarki.
Niedawno producent wprowadził zmiany w składzie produktów do konserwacji o czym konsekwentnie informuje na opakowaniach. Oprócz odświeżonego wyglądu, ważna jest adnotacja o braku fosforanów. Nowy design opakowań pozwoli efektywniej promować ekologiczne rozwiązania marki JURA, a także bardziej czytelnie informuje konsumentów o oryginalności swoich produktów.
Czytaj więcej...
Warszawa, 18 stycznia 2017 – Moser, marka premium należąca do firmy Wahl, jest obecna od ponad 50 lat na rynku maszynek do strzyżenia. Marka posiada w swojej ofercie produkty zarówno dla profesjonalistów jak i dla szerokiego odbiorcy, które teraz dostarczane są w bardziej atrakcyjnym opakowaniu o dynamicznych kolorach oraz nowoczesnym logo. Opakowanie premium ma odpowiadać jakości produktu, a kolory (niebieski i zielony i szary) dokładniej przedstawiają modele. Bardziej widoczne jest również flokowane, czerwone logo. Celem tego zabiegu jest lepsza rozpoznawalność produktu wśród konsumentów.
Czytaj więcej...
Ruszyła kampania odkurzaczy marki Zelmer. Działania promujące zakładają obecność w TV, Internecie, prasie, komunikację w mediach społecznościowych i aktywności PR. Głównym bohaterem kampanii został odkurzacz Protecto, ochraniający meble i ściany przed uszkodzeniami.
Czytaj więcej...
Oferta AB SA, jednego z największych dystrybutorów IT i elektroniki użytkowej w Europie Środkowo-Wschodniej, powiększyła się o produkty marki iRobot.
Czytaj więcej...
Rodzaj płytki i zastosowanej na niej powłoki odpowiada za szybkość nagrzewania, ale także decyduje o finalnym efekcie fryzury i zabezpieczeniu włosów przed wysoką temperaturą.
Czytaj więcej...
Firma Thomas uruchomiła specjalny serwis gwarancyjny "door-to-door" dla odkurzaczy sprzedanych przez polskich partnerów, które objęte są gwarancją producenta.
Czytaj więcej...© 2024 InfoMarket